عاشقانه های من...


نفریــــــــــــــــــــــــــــــن

دیگر آرزویی ندارم!
اگر خودم نه،
حداقل
موهایم سپید بخت شدند عاقبت!


در و دیـوار اتــاقــمـ بــویِ خــون میــدهــد

مــن امشــب

تـمـامـ وابـستـگـے امـ

بــه تــو را

بــه تـیـغ کـشـیـده امـ!

چـه رســم ِ تلخــي سـت

تــــو ، بــي خـــبـر از مــن !

و

تمـــام ِ مـن ، درگـــير ِ تــو

دیوانه میکند مرا !

شباهت این روزها

با روزهایی که

وعده میدادی !

بعضی وقتها

از شدت دلتنگی ، گریه که هیچ

دلت می خواهد ،

های های بمیری


من همان دخترکی هستم

که انتخاب شدم

برای از دست دادن تو

نه بیشتر

نه کمتر!

 

هــيـــس !


ميخـــواهــم بــشنـــوم عـاشــقـــانــه هـــايـــش را

كــه در گــوشــش زمــزمــه ميـكــنــد

و بــه يــاد بيـــاورم روزي را كـــه

هـــميــن هـــا را در گــوشــم زمـــزمـــه ميــکــرد !



نوشته شده در دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,ساعت 19:49 توسط نسرین| |


Power By: LoxBlog.Com