باورهایم!!!


نفریــــــــــــــــــــــــــــــن

 

در تمام زندگی باورم بر این بود

که همیشه در کنار هم خواهیم ماند

اما هیچ وقت به این فکر نکرده بودم که یه روز میرسه که این لحظات تلخ

 زندگی را تجربه کنم

لحظاتی که حتی تصور کردنش هم برام سخت است

میدانم ! میدانم میروی اما بدان که هیچ وقت فراموشت نخواهم کرد.

فراموش نمی کنم آن لحظه های که در کنار هم بودیم و خاطراتی که در زندگی

برایم به یادگار گذاشتی

اما به خاطر داشته باش که من بعد از مرگ هم منتظرت خواهم ماند میمانم چرا

 که باوردارم ‌‌٬ روزی تو برمیگردی

و آن وقت هیچ کس تو را از من جدا نخواهد کرد

و آن وقت تو از آن منی تنها از آن من

و این تنها چیزی است که من به آن باور دارم .........

 همیشه به یادت خواهم ماند

برگرد و مرا با خود ببر چرا که من اینجا خیلی تنهام

 



نوشته شده در سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:,ساعت 19:27 توسط نسرین| |


Power By: LoxBlog.Com